I vores stræben efter gennemsigtighed og øget sikkerhed for vores kunder ønsker vi at tage et ekstra skridt, og her fortæller vi hvad der sker, når du bestiller noget fra os:
Trin for trin
1) Når du afgiver en ordre, havner den direkte i vores ordeafdeling. De finder dine produkter frem som senere bliver pakket i beskyttende emballage for at beskytte dem på vej hjem til dig.
2) På pakkestationen tjekkes alle varer en ekstra gang, for at sikre at alt er der og at alt er i orden og ser godt ud. Derefter pakkes alting så miljøbevidst som muligt og tilføres et trackingnummer fra Posten, så du kan spore din ordre på turen gennem landet. Dette sendes til dig via e-mail, så du let kan følge leverancen.
3) Posten henter varerne fra os i løbet af eftermiddagen, og vi forsøger altid at sikre, at alt kommer med - selv bestillinger afgivet så sent som kl. 14:00 sendes samme dag!
4) I postcentret vil din pakke blive sorteret og sendt rundt, før den endelig kommer til dit posthus. Før posten leverer pakken får du en SMS-besked (hvis du har indtastet dit mobilnummer), som fortæller at du kan hente din pakke.
Fragtfirma
Vi har valgt at samarbejde med Posten, da de har en utrolig høj leveringssikkerhed og aktivt er involveret i miljøspørgsmål. De har certificeret større dele af deres forretning med ISO 9001 og ISO 14001, hvilket gør dem til en etisk partner, vi er glade for at fortsætte samarbejdet med.
Hvis noget skulle ske
Ud over alt dette, er varerne altid forsikrede og beskyttet - Skulle noget mod alle odds være sket, skal du blot kontakte vores kundeservice, der straks vil sørge for at problemet vil blive løst.